גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

מתרגלים אמפתיה מס' 3 - להקת יסמין גודר

ארכיון תאריך: 24 פברואר 2024

משך: שעה ו-10 דקות

מאז 2019 להקת יסמין גודר מפתחת פרויקט מחקר תחת השם מתרגלים אמפתיה, ומתוכו מפתחת סדרה של תירגולים, סדנאות, מפגשים קהילתיים ומופעים. כל אחת מהפעולות הללו חוקרות את המושג אמפתיה דרך מגוון פריזמות וגישות, מתוך רצון לבדוק מה מאפשר לנו להיחשף רגשית. מה גורם לנו להזדהות עם אחרים ועם עצמנו כאשר נוצר מרחב בטוח לפעול בתוכו? וכיצד ניתן לפתח פרקטיקות, טקסים, כוריאוגרפיות ושירים אשר יאפשרו לנו להיחשף למורכבות של עצמנו ואחרים?

באביב 2020, יסמין החלה לעבוד על יצירה חדשה -  מתרגלים אמפתיה # 3 - מופע סולו בביצועה שעלה בבכורה בחודש יולי 2021, festival Frankfurter Positionen ב-Mousonturm, פרנקפורט. הסולו מתמקד באותן שאלות ונושאים אותם גודר חקרה עם הלהקה מזה שנתיים סביב המושג אמפתיה, אבל הפעם מחזיר אותם חזרה אליה, אל הגוף והמהלכים האישיים שלה. היצירה מתרגלים אמפתיה # 3 שנוצרת בתוך התקופה של התפשטות נגיף הקורונה, של התכנסות ובידוד הנחווים באופן גלובלי, מהדהדת ומתכתבת עם תכנים אילו ועם השאלות הפנימיות על טיפול דאגה עצמי/ת וכיצד אילו פותחים למרחבים חדשים של גילוי. זוהי הפעם הראשונה מזה 20 שנות יצירה ללהקה שגודר יוצרת ומבצעת מופע באורך מלא לבדה.

A production by Yasmeen Godder Company and Künstlerhaus Mousonturm. A work commissioned by the festival Frankfurter Positionen 2021, an initiative of the BHFBank Foundation. Supported within the framework of the Alliance of International Production Houses by the Federal Government Commissioner for Culture and the Media.

The production was supported by the Israeli ministry of foreign affairs, the general consulate of Germany, and Japan.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter