גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

מופע יוטיוב קומדי שואו

ארכיון תאריך: 17 נובמבר 2018 - 9 פברואר 2019

משך: שעה ו-10 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 7 - 14

יוטיוב קומדי שואו - מופע סטנד אפ קורע מצחוק על כל מה שמצחיק ביוטיוב! בואו לראות את כוכבי היוטיוב הכי גדולים יחד עם עופר ומאור כוכבי הטלוויזיה והרשת במופע סטנד אפ מצחיק בטירוף!
בואו לראות את כל מה שמצחיק ביוטיוב: הטרנדים החמים, האתגרים, הפרודיות.
בואו לשאול את הכוכבים שאתם הכי אוהבים את השאלות שתמיד רציתם לשאול.

והכי חשוב: יש גם זמן לסלפי! והפעם עופר ומאור משתפים פעולה עם טופ גיק. יחד הם יצחקו על כל מה שמעניין גיקים: גיימינג, קולנוע, טכנולוגיה  וכו' המופע כולל: קטעי סטנד אפ ומערכונים על הבמה. סרטונים מצחיקים ומקוריים של טופ גיק ועופר ומאור על מסך הקולנוע. שאלות ותשובות עם טופ גיק ועופר ומאור. קטע אימפרוביזציה (אילתור) בשיתוף הקהל בו נציגים מהקהל עולים על הבמה ומשחקים לצד הכוכבים. וכמובן סלפי עם כוווולם.
טופ גיק -קרין ונימרוד אלדאה, תסריטאי ואשת תקשורת וגם שני גיקים מלידה, הקימו יחד את המשפחה הגיקית הגדולה בישראל. ערוץ היוטיוב שלהם Ш טופ גיק הוא אחד הערוצים הוותיקים והפופולאריים ביותר. יש להם סה"כ קרוב למאה מיליון צפיות ולמעלה מ300 אלף רשומים בשלוש הערוצים שלהם.

עופר ומאור - הצמד הקומי האהוב על הילדים והנוער כוכבי תוכניות הטלוויזיה "הצחוקייה" ,"omg" "קצרצרים" וכוכבי רשת, כבשו את המדינה עם מיליוני צפיות בפרודיות קורעות מצחוק (דרך השלום, מלכת השושנים, אצלנו בחצר)
כתבו עליהם: "האנשים הכי מצחיקים ברשת"( מעריב לנוער) "נכנסו לרשימת 30 כוכבי הטלוויזיה האהובים ביותר" (מאקו) "כוכבי הטלוויזיה והרשת שכובשים את הילדים והנוער" (תכנית הבוקר של קשת) כוכבי הסרטונים הישראלים הוויראליים.. הפכו לכוכבי רשת נערצים.."(ידיעות אחרונות).
 

משך המופע - 70 דקות

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter